poniedziałek, 16 stycznia 2017

Bombki

Czytając tytuł pewnie pomyślicie , a ta co znowu. Dopiero skończyły się święta , a ta wyskakuje z bombkami ;).
No tak, dzisiaj zaprezentuję wam hafciki , które wykożystam do stworzenia ozdób choinkowych na przyszłe święta.
Zapisałam się na zabawę "Bombkujemy przez cały rok" u Raeszki.

 Przez cały rok będziemy tworzyć co miesiąc cztery maleństwa.  To są moje:





To są trzy bombki obowiązkowe, a czwarty jest dla chętnych.
Jako, że to maleństwo to też wyszyłam :)


Jak na razie zostawię je bez " obróbki" , kiedy w pełni mi się wyświetli w głowie pomysł na wykożystanie tych hafcików to je dokończę. 
Bombki zrobiłam na aidzie , mam zamiar użyć je ze styropianowymi kulami, a jeżyka wyszyłam na lnie , bo chyba zrobię z niego zawieszkę kwadratową lub skarpetę :)
To tyle na dziś :). Ostatnio mam zapał i chęci do wyszywania, więc znikam i idę coś tam podłubać :).
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję , że jesteście.




13 komentarzy:

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...