środa, 18 listopada 2015

Lenzuola 2

Postanowiłam zrobić drugi komplecik do wózeczka, tym razem żółty :). 
Na wcześniejszych użyłam wstawki aidowej, tym razem użyłam kanwę co się wyprówa.
 Nie podoba mi się pracowanie na niej, sztywna , ma duże oczka :(. To nie dla mnie. Ale jak się powiedziało A ....
Na szczęście wzorek był malutki i prosty :)


To wzorek dla chętnych :). Kolorki dobierałaś sama , bo anchor nie używam. 
Stwierdziłam, że mając w zapasach pełno muliny Ariadny, użyję tej właśnie. 
Obrazy, obrazki robię w DMC , a do takich projektów  będę używać właśnie ariadny. 
Teraz fotki. Jakość zdjęć jest do niczego, ale cóż  robiłam je przeważnie wieczorem :(.


Tutaj podusia, jeszcze przed wypruciem.

W trakcie wyciągania nici. Straszna robota brrrrr


Tu już po wypruciu :)



W trakcie wyszywania ....


 A tu całość. 
Trzy dni roboty ( nie mogę poświęcić dużo czasu na wyszywanie :( ).

Uprzedzałam, że zjęcia są do niczego ;p

Niby takie nic , a sprawia ogromną radość zrobienie czegoś swoimi rękami :)

Pozdrawiam Was gorąco , dziękuję za komentarze w poprzednim poście :)












7 komentarzy:

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...