wtorek, 29 września 2015

Drzewko

Dzisiaj pokażę wam haft zrobiony dość dawno temu dla brata. Już jakiś czas temu go włożyłam w ramkę, ale jakoś nie było okazji pokazać go na blogu.
Niektórzy pewnie już go widzieli na FB -ku. 

Drzewko genealogiczne rodzinki mojego brata. Haft wyszywany na lnie. Prezentuje się super. (Jak dla mnie ;) )




Jak ktoś chce to tutaj znajdzie schemat , z którego kożystałam :)





Znalazłam go w internecie :).

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wasze komentarze , a szczególnie za gratulację. Z jednej strony nie mogę się doczekać kiedy już nasz maluszek będzie z nami, a z drugiej przeraża mnie powrót do pampersów, nocy zarwanych itp.
Jeszcze dwa miesiące :)






















9 komentarzy:

  1. Lovely finish !!!!!! Very beautiful pattern !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely finish !!!!!! Very beautiful pattern !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentuje to drzewko, rewelacyjny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór. A co do pieluch to są kobiety, które oddałyby wszystko, żeby być w takiej sytuacji jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Już podziwiałam na FB ale co tam....powiem jeszcze raz, super wyszedł!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny prezent i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Dzieci szybko rosną,a najgorsze są tylko pierwsze miesiące.Może maluszek będzie śpioszkiem -ja miałam takie szczęście przy obu synkach. A swoją drogą taka maleńka kruszynka jest najsłodsza :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...