czwartek, 26 września 2013

Cd.....


Dzisiaj następny kwadracik SAL-owego kalendarza :)
W końcu mamy wrzesień no nie ?

Patrząc na brakujące miejsce zdaję sobie sprawę,że już niedługo koniec roku. Jak ten czas leci, ufff starzejemy się ;)
Mi już niedługo stuknie 33, dzisiaj przyjrzałam się moim włosom i znalazłam SIWE!!!! Nie będę tak narzekać, bo zmarszczek jak na razie jest malutko ;)

Pozdrawiam was serdecznie i dziękuję za komentarze , które naprawdę bardzo pomagają i motywują do dalszej pracy

                                                                        magdusiaa

6 komentarzy:

  1. Ale ten czas ucieka i nic tego nie zmieni tylko trzeba korzystać i cieszyć się ;)))
    Pozdrowienia jak tam u Ciebie z pogodą, u nas jesienne słoneczko opala i deszczyk nas zaskakuje czasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten kalendarz :) Mnie już stuknęło 33, ale jakoś trudno mi o sobie powiedzieć, że jakaś wiekowa jestem. Ot cos tam leci w metryce, ale ja zostaję sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny hafcik. I mnie już z dniem 15 września tego roku stuknęło 33 :)
    Włosów jeszcze nie farbowałam nigdy. Czekam aż siwieć zacznę :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też 33 już stuknęło ale mam to w nosie bo nie to co w dowodzie tylko to co w sercu sie liczy :) A siwe włosy ..... Od czego mamy farby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja Wam zazdroszcze tych dwóch 3,kiedy u mnie one były,,już nie pamiętam...kalendarz pięknieje z każdym wyhaftowanym miesiączkiem...

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że wiek ten sam, a ja już od dawna włosy farbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...