piątek, 3 maja 2013

Pamiątka skończona :)

W związku z wolnymi dniami, oraz wyjazdem mojego M do Polski ,zapomniałam się podzielić z Wami  skończoną pamiątką pierwszo-komunijną.

tutaj jeszcze etapy kiedy powstawała :)


 tu jeszcze brakuje backstichów

                                      
 
tu już wyprana i wyprasowana :)




z powodu braku czasu musiałam użyć takiej a nie innej ramki. Powiem szczerze , że na żywo wygląda całkiem całkiem (chociaż ciut malutka )



Witam nowe osóbki, które zawitały w moje skromne progi ,
Dzisiaj internet coś mi szwankuje, godzinę czekam aż cokolwiek się otworzy :(. Nawet z pisaniem tego postu mam problemy :(

Więc kończę dziś szybciutko i pozdrawiam was gorąco !!!

                                                                                  magdusiaa

20 komentarzy:

  1. Superowe! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik, napewno będzie cudną pamiątką, chociaż ramka rzeczywiście powinna być większa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!

    Pamiątka jest prześliczna. Na pewno będzie się podobać

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! Tylko czy Maksio to doceni...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiątka Ci wyszła idealnie!! Ja też nie mogę coś ostatnio dodawać zdjęć, nie wiem co się dzieje:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ślicznie się prezentuje :) i ramka ładnie dobrana.

    OdpowiedzUsuń
  7. To będzie śliczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna pamiątka,od samego początku tak właśnie się zapowiadała.Ma żywe,wyraziste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No efekt zniewalający. Pamiątka pięknie wykonana, kolorki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękny haft , pamiątka jest śliczna , ja załuje ,że nie zrobiłam w tym roku zadnej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna pamiątka, te sie nad nią zastanawiam tylko dla dziewczynki, pozmieniam trochę kolorki i jakoś to będzie :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna pamiątka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sympatycznie u Ciebie:) podoba mi się więc pozwolę sobie się rozgościć:)
    W wolnej chwili zapraszam serdecznie do mnie:)))
    Przepięknie haftujesz!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiątka rewelacyjna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem! Jak namalowany.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiątka robi wrażenie - śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna pamiątka:) Podziwiam Twój talent:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna pamiątka !!!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...