wtorek, 19 lutego 2013

Następny obrazek

Udało mi się ukończyć następny obrazek z SAL-u  u PelasiNie potrzebuje on nawet wiele pracy , a ostatnio tak ciężko mi jest cokolwiek zrobić .
Wstrętna chandra co nie chce minąć, Nawet domowe SPA z zeszłego tygodnia nie pomogło ;o)

A oto moje obrazki :




Prezent dla mojej mamy w połowie ukończony. muszę się sprężać bo do urodzin coraz mniej czasu( 7 kwietnia) :o)

**********

Zaczęłam się bawić znowu szydełkiem . 




Nic specjalnego , a na pewno już nie będę gubić kluczy !!!


Pozdrawiam serdecznie

aaaaaaaaaaaaaaa zapomniałabym, dostałam wyróżnienie od Białe grochy, ale o tym później :o)

11 komentarzy:

  1. No proszę i połowa SALa za tobą, śliczne obrazki i breloczek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Salowe obrazki są super, świetny jest pomysł z polskimi hasełkami. Mnie corazbardzie wkurzają wszendobylska angielszczyzna, a wszak Polacy nie gęsi ...... .

    A chandrę hmmmm, ........... chyba najlepiej przeczekać :)

    Słoneczka na niebie, w sercu i na ustach życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takich ślicznych obrazkach chandra powinna minąć raz-dwa:) Podpisuję się pod Dorką_62 - polskie napisy to świetny pomysł:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki serdeczne za tak podnoszące na duchu komentarze :o)
    dzięki waszym miłym odwiedzinom człowiek zaraz się czuje lepiej,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny breloczek zrobiłaś! Na chandrę najlepsze zakupy!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba masz rację, muszę się zastanowić tylko co kupić;o)

      Usuń
  6. Breloczek bomba a obrazka masz już całkiem sporo. ja nie mogę pierwszego skończyć bo muszę do pasmanterii się wybrać bo mi się niteczki skończyły, a tu czasu brak, śnieżyca za oknem i w ogóle wszystko pod górkę. Musze się też sprężyć wreszcie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety pogoda jest paskudna, więc nie dziwie się, że masz gorsze dni. Ale same Twoje piękne prace powinny Cie podnieść na duchu! A kubek gorącej czekolady to już na pewno!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super to wymyśliłaś z napisami:) zakupy popieram:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Baranki można dziergać do woli, robią się szybko i ładnie wyglądają, śliczny kwitnący strażnik kluczy :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...